Marketing Services
Design
Logo, farver, fonte ja alt hvad der bør være i din designguide. Vi samler det hele for dig på et sted.
Branding
Forstår du forskellen mellem branding og bare generel markedsføring med salg for øje?
Marketing
Har du en plan for dine marketingsaktiviteter hen over et år eller gør du bare som du plejer?
Det kan vi hjælpe med
Design
Har du egentlig tænkt over hvorfor store virksomheder meget sjældent skifter logo eller farver?
Hvis jeg nu siger farven rødt og du så tænker markedsføring, hvem popper så som de første op for dig.?
Jeg gætter på at det er Coca Cole ikke sandt.
Det er der en rigtig god forklaring på og det er at man ikke hele tiden ændre i logoer eller farver. man bruger de samme fonte og har de samme placeringer af tekster.
Hvis nu du er den kreative type der godt kan lide at sidde en mørk aften på kontoret og selv nusse med dine annoncer, så lad være....
Det er spild af tid og du vil hele tiden komme til at lave små ændringer der vil forstyrrer dit grafiske udtryk og derved forvirrer dine kunder og du skal starte forfra altså fra bunden hver gang.
Vi anbefaler en gang for alle at få lavet en design guide så du har din helt egen "kogebog" for hvordan du skal fremstå i dit grafiske udtryk.
ikke nok med det så skal vi nok hjælpe dig med at få det hele samlet med farvekoder, fonte, størrelser, logoer samt billeder så det til en hver tid er nemt at finde frem til.
Du vil elske det når andre skal lave annoncer for dig for så kan de bare få adgang til din Design Guide og du skal ikke tænke på mere.
Branding
Din branding er meget vigtigere end du går og tror. Branding kan godt være salgsrelateret men for det meste drejer god branding sig slet ikke om selve salget.
Det vigtigst du skal have ud af din branding er at din virksomhed hele tiden skal være top of mind hos dine kunder.
Hvis du ejer en VVS forretning, så skal det første navn Hr. Jensen tænker på når vandrøret begynder at dryppe være dit navn.
Der er mange måder at brande sig på. Det vigtigste er at du skal være der hvor dine kunder er. Alt andet er bare spild af gode kræfter og penge.
Ved en kundesegmentering og det vi så frækt kalder en persona, altså hvordan ser en kunde ud på mange parametre, finder vi lige præcis den kundegruppe du gerne vil henvende dig til.
Først der tager vi i fællesskab en beslutning om hvilke kanaler og platforme der kan være optimale for dig.
det kan jo være det er avisen, Facebook eller som sponsor for det lokale serie 5 fodboldhold. det er kundegruppen der betyder det hele.
Så kan vi begynde at tænke i hvilke virkemidler der kan tages i brug på den rigtige kanal og brande din virksomhed korrekt og rigtigt første gang.
Marketing
Som med alt andet i denne verden er det en rigtig god ide at have en plan for hvad man skal lave. Det er lidt det samme som at lave en madplan for en uge.
Du ved at du får det hele med, du ved at du spare penge og ikke mindst tid.
På akkurat samme måde er det med din markedsføring.
Du skal have en plan. Det kan være en kvartalsplan eller en årsplan. Så er du hele tiden på forkant med hvad du skal og slipper for hende fra den lokale avis der rykker dig mandag morgen da du jo har en deadline for aflevering af en annonce tirsdag formiddag.
Der kan altid komme små kampagner eller andet i løbet af en planlægningsperiode, men udgangspunktet er at alt er planlagt for så har du nemlig også luften og et økonomisk overblik over de små kampagner der måtte komme.
Vi hjælper dig på vej og udarbejder gerne en plan sammen med dig så du kan bruge tiden på det du gør bedst, nemlig at styre din virksomhed og tjene penge.