Marketing Services

Design

Logo, farver, fonte ja alt hvad der bør være i din designguide. Vi samler det hele for dig på et sted.

Branding

Forstår du forskellen mellem branding og bare generel markedsføring med salg for øje?

Marketing

Har du en plan for dine marketingsaktiviteter hen over et år eller gør du bare som du plejer?


Det kan vi hjælpe med

Design

Har du egentlig tænkt over hvorfor store virksomheder meget sjældent skifter logo eller farver?
Hvis jeg nu siger farven rødt og du så tænker markedsføring, hvem popper så som de første op for dig.?
Jeg gætter på at det er Coca Cole ikke sandt.
Det er der en rigtig god forklaring på og det er at man ikke hele tiden ændre i logoer eller farver. man bruger de samme fonte og har de samme placeringer af tekster.
Hvis nu du er den kreative type der godt kan lide at sidde en mørk aften på kontoret og selv nusse med dine annoncer, så lad være....

Det er spild af tid og du vil hele tiden komme til at lave små ændringer der vil forstyrrer dit grafiske udtryk og derved forvirrer dine kunder og du skal starte forfra altså fra bunden hver gang.
Vi anbefaler en gang for alle at få lavet en design guide så du har din helt egen "kogebog" for hvordan du skal fremstå i dit grafiske udtryk.
ikke nok med det så skal vi nok hjælpe dig med at få det hele samlet med farvekoder, fonte, størrelser, logoer samt billeder så det til en hver tid er nemt at finde frem til.

Du vil elske det når andre skal lave annoncer for dig for så kan de bare få adgang til din Design Guide og du skal ikke tænke på mere.

Branding

Din branding er meget vigtigere end du går og tror. Branding kan godt være salgsrelateret men for det meste drejer god branding sig slet ikke om selve salget.
Det vigtigst du skal have ud af din branding er at din virksomhed hele tiden skal være top of mind hos dine kunder.
Hvis du ejer en VVS forretning, så skal det første navn Hr. Jensen tænker på når vandrøret begynder at dryppe være dit navn.

Der er mange måder at brande sig på. Det vigtigste er at du skal være der hvor dine kunder er. Alt andet er bare spild af gode kræfter og penge.
Ved en kundesegmentering og det vi så frækt kalder en persona, altså hvordan ser en kunde ud på mange parametre, finder vi lige præcis den kundegruppe du gerne vil henvende dig til.
Først der tager vi i fællesskab en beslutning om hvilke kanaler og platforme der kan være optimale for dig.
det kan jo være det er avisen, Facebook eller som sponsor for det lokale serie 5 fodboldhold. det er kundegruppen der betyder det hele.
Så kan vi begynde at tænke i hvilke virkemidler der kan tages i brug på den rigtige kanal og brande din virksomhed korrekt og rigtigt første gang.

Marketing

Som med alt andet i denne verden er det en rigtig god ide at have en plan for hvad man skal lave. Det er lidt det samme som at lave en madplan for en uge.
Du ved at du får det hele med, du ved at du spare penge og ikke mindst tid.
På akkurat samme måde er det med din markedsføring.
Du skal have en plan. Det kan være en kvartalsplan eller en årsplan. Så er du hele tiden på forkant med hvad du skal og slipper for hende fra den lokale avis der rykker dig mandag morgen da du jo har en deadline for aflevering af en annonce tirsdag formiddag.
Der kan altid komme små kampagner eller andet i løbet af en planlægningsperiode, men udgangspunktet er at alt er planlagt for så har du nemlig også luften og et økonomisk overblik over de små kampagner der måtte komme.
Vi hjælper dig på vej og udarbejder gerne en plan sammen med dig så du kan bruge tiden på det du gør bedst, nemlig at styre din virksomhed og tjene penge.


Detaljerne

Logo Design

Lad os skabe et logo der passer til lige netop din virksomhed.

Fonte og farver

Dine fonte (bogstaver) størrelser samt farver skal passe sammen med dit logo og udtryk.

Design guide

Vi samler det hele for dig så du har fuld adgang til hele din Unique design guide til en hver tid. Det vil sparre dig for penge og tid.

Branding

Branding er ikke en spurt, men en marathon. Du skal være tilstede hele tiden og ikke kun 3 gange om året. Vi kan hjælpe dig.

Kanalvalg

Du skal være der hvor dine kunder er og derfor er dit kanalvalg rigtig vigtig.

Strategi

Har du lavet en plan for din markedsføring? Lad os lave en plan sammen med dig.

Målgrupper

Kend dine kunder og du er langt. Kender du i virkeligheden dine målgrupper?

Eksekvering

Hvem har hands on på din markedsføring? Er der styr på hvem der gør hvad?

Kampagner

Er du klædt på til hurtig at køre en kampagne for virksomheden elelr skal vi hjælpe dig med at komme hurtig afsted.
Skal vi hjæpe din virksomhed?